Konfirmant 2025

Her finner dere informasjon om konfirmantopplegget til de som skal konfirmere seg i 2025. Lenger ned på siden finner dere også påmelding. Vi gleder oss til å ta i mot nye konfirmanter!

Alle som bor i Nærøy følger samme opplegg, og alle som bor i Vikna følger samme opplegg.

Nærøy:
Oppstartssamtaler, Leir på Hallarheim, konfirmantpresentasjon, undervisning, lysmesse, aktivitetsdag på Val, mulig treff i Namsos for konfirmanter fra hele Namdalen, Kirkens Nødhjelps fasteaksjon, samtalegudstjeneste og selvfølgelig konfirmasjon.

Vikna:
Oppstartssamtaler, Leir i Sør-Gjæslingan, konfirmantpresentasjon, menighetsbasar, lysmesse, aktivitetsdag på Val, mulig treff i Namsos for konfirmanter fra hele Namdalen, fasteaksjonskafé, samtalegudstjeneste, deltagelse på kulturkvelder og gudstjenester og selvfølgelig konfirmasjon.

Det vil bli opprettet ei Facebook-side for alle konfirmanter og foresatte.

Her er link til Nærøys facebookside.
Her er link til Viknas facebookside.

På disse sidene blir informasjon lagt ut fortløpende.

Dåp er en forutsetning for konfirmasjon, men det er mulig å starte på konfirmantundervisningen uten å være døpt/være medlem i kirka. De som ikke er døpt, men ønsker konfirmasjon i kirke, blir døpt i løpet av konfimantåret.

Konfirmantundervisningen er gratis. Men det vil bli en egenandel for leir og mat på kr. 1000. Hvis noen har  utfordringer med å betale, ta kontakt med konfirmantlæreren. Penger skal ikke være et hinder for deltakelse.

PÅMELDINGSFRIST ER 01. AUGUST

smiley

PÅMELDING - KONFIRMANT NÆRØY 2025

PÅMELDING - KONFIRMANT VIKNA 2025

smiley

Har du andre spørsmål, så ta gjerne kontakt.

Konfirmantlærer: Tove Lillian Skjønsberg
E-post: ts585@kirken.no